
Mi történt?
A 2021. december 2-án kelt Európai Parlament és Tanács rendelete (2021/2117/EU rendelet) alapján 2023. december 8-tól alapvetően megváltoztak az élelmiszerek jelölési szabályai. Ezek alapján a fent jelzett dátumtól a Bizottság iránymutatásai szerint a Borászatoknak kötelező tartalmi elemekkel kell kiegészíteni a fizikai címkén lévő információkat.

Mikortól kell ezt alkalmazni?
A 2023. december 8. előtt „előállított borászati termékek” mentesülnek a követelmények alól, és az említett időpont után is forgalomba hozhatók az EU-n belül.
A Rendelet megfogalmazásai szerint a fenti dátumot követően „előállított” borok esetében kötelező érvényű a szabályozás, tehát általános esetben ez 2024-es szüreti idénytől előállított borokra értelmezhető.

Mit kell változtatnom?
A fent jelzett dátumtól, tehát 2023. december 8-tól a Bizottság iránymutatásai szerint a Borászatoknak kötelező tartalmi elemekkel kell kiegészíteni a fizikai címkén lévő információkat.

Mit kell csinálnom a címkével?
Hatálybalépéstől az energiatartalmat, a tápértéket, összetevőket, és az összes allergén anyagot (a már meglévők mellett) is kell jelölni a címkén. Ezen plusz információkat lehetőség van /részben/ elektronikus úton jelölni, meghatározott jelölési struktúrában, a címkén elhelyezett QR kód segítségével.
Ez azt jelenti, hogy egy QR kód elhelyezésével egy olyan oldalra tudjuk irányítani a fogyasztót, ahol az összes kötelező paraméterről be tudunk Neki számolni. Fontos információ, hogy ezen az oldalon nem jelenhet meg semmilyen, a Borászatot/importőrt prezentáló, népszerűsítő, vagy egyéb plusz információval bíró marketing tartalom.

Oké, de mit tud nyújtani a Winebase?
Mi tudunk ebben segíteni! A hatályos jogszabályoknak megfelelő oldalt hozunk létre a terméknek, és generálunk a Borászat számára egy QR-kódot, amit a címkén elhelyezve ezek az információk elérhetővé válnak a fogyasztó számára.

Miért jobb a winebase e-címkéje, mint más szolgáltatóké?
A többi szolgáltató korlátait a mi rendszerünk kíváló ügyfélszolgálatunkkal, szakmai rálátásunkkal, valamint pontos és gyors ügyintézéssel versenyezteti. Magyar ügyfélszolgálat, biztonságos rendszer, és emberközeli, segítőkész ügymenet várja borászatokat.
Mi a folyamat?

Megkeresés után ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és egy a termékre vonatkozó, átlátható adatlap kitöltése után létrehozzuk a termékre vonatkozó, egyedi oldalt. Ezután már csak a QR-kód generálása van hátra, amit mihamarabb elküldünk Önnek, és ezt már csak el kell helyezni a címkén. Ezzel biztosítottuk a terméket a hatályos jogszabályoknak megfelelő jelölésről.
1.
Ön felveszi a kapcsolatot a winebase-szel.
2.
A winebase megküldi a termékadatlapot Önnek.
3.
Ön kitöltve visszaküldi a termékadatlapot.
4.
Akár 24 órán belül Ön megkapja a termékoldalra mutató QR-kódot.
5.
Mehet a címke rendelés!
Hány ilyen QR-kódra van lehetőségem?
Termékenként külön-külön QR-kódra van szüksége. Több csomagajánlatunk áll rendelkezésre a különböző igényekre:
1.
Ha több termék van a kínáltukban, nagyobb odafigyelésre, szorosabb ügyfélkapcsolatra vágyik, a Pro csomag kell Önnek.
Pro E-címke szolgáltatás









59.900 HUF + Áfa
1 évre
* Az ajánlat későbbi megállapodás része.
2.
Ha ön csak néhány termékkel rendelkezik, az Alap csomag a megfelelő választás
Alap E-címke szolgáltatás








49.900 HUF + Áfa
1 évre
3.
Ki is próbálhatja szolgáltatásaunkat! Ez esetben tegyen egy ingyenes Próbát!
Próbálja ki most!





Ingyenes
Az Ön termékének egy hasonló termékoldalt fog kapni:
Ha felkeletettük érdeklődését, keressen minket bizalommal! Kollégánk mihamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségen!